Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΑΥΛΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ - 20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ



http://www.os3.gr/arhive_afieromata/gr_afieromata_paylos_sidiropoylos.html

Παραθέτω το αφιέρωμα φια τον αγαπημένο μου τραγουδιστή από το Ως3.

Για να αναφέρω και τη δική μου εμπειρία, θα πω το εξής. Πολλοί φίλοι και φίλες μου ήξεραν τη λόξα που είχα για τον Παυλάρα (συναυλίες, όλες τις "κασέτες ή τους δίσκους" του, ήξερα τα τραγούδια του απ΄έξω κλπ.
Είμασταν μαζεμένοι φίλοι στο κιλυκείο του ΤΕΙ Πειραιά εκείνο το πρωινό του Δεκέμβρη του 1990 και περιμέναμε να αρχίσει το επόμενο μάθημα, ώσπου ξαφνικά ήρθε μια φίλη που πάντα καθυστερούσε και μου είπε ότι στο ταξί που την έφερνε στη σχολή, άκουσε ότι ο Σιδηρόπουλος πέθανε.
Ένιωσα πως έχανα ένα κομμάτι του εαυτού μου, έχανα ένα δικό μου άνθρωπο, αφού τόσο είχε επιρρεάσει με τα τραγούδια του και την εικόνα του την εφηβία πολλών νέων της ηλικίας μου.
Φεύγοντας από τη σχολή το απόγευμα, ζήτησα από την κοπέλα μου (και σημερινή σύντροφό μου), να περάσουμε από το ΑΝ στα Εξάρχεια που θα έπρεπε να τραγουδήσει εκείνο το βράδυ. Στην κολόνα είδαμε το έντυπο του γραφείου τελετών. Το κατέβασα από την κολόνα και το έχω όλα αυτά τα χρόνια στο αρχείο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: