Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

Ο Καραγκιόζης και το ADSL


Η σκηνή λίγο πολύ γνωστή σε όλους. Αριστερά η παράγκα του Καραγκιόζη, του παμπόνηρου και πολυμήχανου ρωμιού καμπούρη. Δεξιά το σεράϊ του πασά. Μετά τον κλασσικό πλέον χασαποσέρβικο χορό και την αναγγελία της παράστασης από τον Καραγκιόζη και τα κολλητήρια μπαίνει ο Χατζηαβάτης από αριστερά και συναντά στη μέση της σκηνής τον Σελίμ Μπέη. .


Η παράσταση αρχίζει


- Χατζηαβάτης: Σας καλημερίζω και σας προσκυνώ εφέντιμ Σελίμ.
- Σελίμ: Καλώς τον Χατζηαβάτη. Τι γίνεσαι παιδί μου, που χάθηκες;
- Χατζηαβάτης: Τι να κάνω μπέη μου ; Τρέχω όλη μέρα στο μεροκάματο για να μην πεινάσουν τα παιδάκια μου. Που να μου μείνει καιρός για καφενέ ;
Ο Σελίμ μπέης κουνά το κεφάλι καταφατικά. Και για να δείξει ότι ενδιαφέρεται για τον φίλο του τον Χατζηαβάτη του αναθέτει έναντι ενός καλού μεροκάματου να ντελαλήσει στους μαχαλάδες, ώστε να βρεθεί κάποιος που να μπορεί να δώσει συνδέσεις xDSL σε καλές τιμές.
Ο Χατζηαβάτης χαιρετά δουλοπρεπώς το Σελίμ και ξεκινά να ντελαλεί με τον γνωστό τρόπο. « Ακούσατε, ακούσατε. Αγγλοι , Γάλλοι Πορτογάλοι, Ελληνες και Οθωμανοί, αγάδες, πασάδες και δερβισάδες, όποιος ενδιαφέρεται να πουλά συνδέσεις xDSL να πάει γρήγορα να το δηλώσει στο γραφείο του σεραγιού στον βεζύρη». Τον ακούει και ο Καραγκιόζης, και αφού τον χαιρετά με μερικές καρπαζιές γιατί τον ξύπνησε τον πιάνει στην κουβέντα.
- Χατζηαβάτης : Τι βαράς βρε Καραγκιόζη. Ασε με να κάνω το μεροκάματό μου
- Καραγκιόζης: Και δε μου λες ρε Χατζατζάρη τι πράμα είναι αυτό το xDSL ;
- Χατζ.: Είναι Internet Καραγκιόζη μου . Αλλά όχι σαν αυτό που έχουμε τώρα. Είναι γρήγορο πολύ.
- Καραγκιόζης: Μάλιστα. Και τι θέλει από μας ο πατσάς ;
- Χατζ: Να βρεθεί κάποιος να μπορεί να το διαθέσει στον κόσμο.
- Καραγκιόζης: Σε μουά (C' est moi).
- Χατζ: Τι λες βρε Καραγκιόζη μπορείς εσύ ;
- Καρ: Μπορώ Χατζατζάρη. Πείσε εσύ τον πατσά να μου αναθέσει τη δουλειά και θα βγάλουμε παρά με ουρά.
- Χατζ: Μην κάνεις καμιά τζαναμπετιά και φάμε ξύλο πάλι
- Καρ: Όχι ρε Χατζατζάρη. Κανόνισέ τα και θα δείς.
Ο Χατζηαβάτης πείθει τελικά τον πασά να αναλάβει ο Καραγκιόζης της διάθεση του DSL και οι πελάτες αρχίζουν να καταφθάνουν.
Πρώτος ο Σιορ Διονύσιος.
-Διονύσιος: Καλημέρα Καραγκιόζο.Τι κάνεις , καλλιά σε , καλλιά σε , καλλιά σε ;
- Καρ: Ναι Νιόνιο. Πως από δώ.
-Διον: Ηρθα ψυχούλα μου να μου κάνεις μια σύνδεση DSL.
- Διον: Εχω βουρλιστεί μορέ και με την σύνδεση PSTN και με την ISDN . Πλήρωνα τζογούλα μου πανω από 170 ευρώ το χρόνο για PSTN και έκανα δυο ώρες να κατεβάσω ένα καντσονέτο. Αν πεις για κανένα κλιπάκι, κανένα παιχνιδάκι καμία εφαρμογή. Τιποτα . Μας επηρε η νύχτα Λεει ότι υποστηρίζει ταχύτητα μεχρι 56 kbps και όταν κατεβάζω ψυχούλα μου δεν πάει πάνω από 3 kbps. Αλλά και με το ISDN που πλήρωνα 270 ευρωπούλια το χρόνο παλι τα ίδια. Μεχρι 7-8 kbps το πολύ.
- Καρ: Ρε Νιόνιο από το Ζάντε που μπαίνεις τι περιμένεις;
- Διον: Ασε το δούλεμα Καραγκιόζο και πες μου πόσο κάνει το DSL.
- Καρ: Ποιο πακέτο θέλεις Νιόνιο ;
- Διον: Το φθηνότερο Καραγκιόζο.
- Καρ: Λοιπόν. Εχουμε και λέμε για 384 kbps download kai 128 upload θα πληρώνεις καμιά 55 αριά ευρώ το μήνα . Φτηνά δεν είναι ;
- Διον: Ναισκε Καραγκιόζο. Μόνο αυτά ψυχούλα μου ;
- Καρ: Όχι ρε Νιόνιο. Τι το πέρασες; Θα πλήρώνεις και συνδρομή στον παροχέα σου. Θα σούρχεται καμιά εκατοστή ευρώ το μήνα, Φτηνά δεν είναι.
- Διον: Ω , δεν ακούτε κόσμε ; Τι λες ρε μόμολο τσι κολάσεως. Ο ξάδελφός μου ο Αντζουλος που ταξιδεύει Ευρώπη μου λέει ότι εκεί το DSL είναι όλα μαζί 30 ευρώ το μήνα. Θα με γδύσεις , ορέ τελώνιο. Θα πάω στον πασά να κάνω το προτέστο μου.
Ο Νιόνιος φεύγει αγανακτισμένος , γραμμή για το σεράϊ να κάνει καταγγελία.
Ο Χατζηαβάτης μπαίνει στη σκηνή τρέχοντας.
- Χατζ: Τρομάρα να σούρθει . Τι έκανες . Και περιμένουν και άλλοι πελάτες. Ο Μπαρμπαγιώργος, ο Σολωμός ο εβραίος, ο Κρητικός. Τι θα τους πουμέ μωρέ ; Ασε που οι περισσότεροι θέλουν και πιο ακριβά πακέτα. Πόσο θα τους τα πουλήσουμε μωρέ. Ποιος θα αγοράσει ;
Πριν καλά - καλά προλάβει να απαντήσει ο Καραγκιόζης , έρχεται ο Βεληγκέκας.
- Βελγηκέκας: Πογιά ορέ , να παρουσιαστείτε και τα δυο τώρα στον πασά.
- Χατζηαβάτης (στον Καραγκιόζη): Τρομάρα να σούρθει . Παλι τα κατάφερες. Και τη δουλειά θα χάσουμε και ξύλο θα φάμε.

Ο Καραγκιόζης και ο Χατζηαβάτης παρουσιάζονται μπροστά στον πασά.
- Πασάς: Καραγκιόζη έρχεται κόσμος στο σεράϊ και κάνει παράπονα για την τιμή του DSL.
- Καραγκιόζης: Ε, κοστίζουν αυτά τα πράγματα πατσά μου. Κοτζάμ δίκτυο έχουμε. Έχει έξοδα.
- Πασάς: Καραγκιόζη δεν ξέρω τι θα κάνεις αλλά θέλω, τουλάχιστον μέχρι τον Οκτώβρη να μειωθεί η χρέωση 50%. Από εκεί και μετά βλέπουμε τι κάνουμε.Είμαστε σύμφωνοι , λοιπόν ή να σας πάρω τη δουλειά πίσω και να φωνάξω τον Βεληγκέκα να σας πετάξει έξω ;
- Είμαστε σύμφωνοι πατσά μου. 50% μείωση μέχρι τον Οκτώβρη.
Ο Πασάς αποχωρεί ικανοποιημένος και απομένουν στη σκηνή ο Καραγκιόζης με τον Χατζηαβάτη.
- Χατζ: Αντε παλι τα κατάφερες Καραγκιόζη
- Καρ: Καλά είναι. Ας τους πάρουμε όλους πελάτες μέχρι τον Οκτώβρη με 50% μείωση και μετά τον Οκτώβρη θα τους κάνουμε όλους να τρέχουν. Και τον μπάρμπα μου τον μπαστουνόβλαχο, και τον Νιόνιο και τον Εβραίο τον τσιγγούνη.Αβάντι , λοιπόν , μαέστρο έναν καλαματιανό να χορέψουμε για να διασκεδάσουμε, που πετύχαμε τη δουλειά.

Και υπό τους ήχους του καλαματιανού , χορεύοντας με τον Χατζηαβάτη ο Καραγκιόζης κάνει την τελευταία αναγγελία
Λοιπόν, αξιότιμοι κυρίες , κύριοι και αγαπητά παιδιά η παράσταση ο Καραγκιόζης και το DSL έλαβε τέλος. Γεια σας και χαρά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: